onsdag 1. juni 2011

Vårens farge!


Endelig er det lyst til langt på kveld - og nå får vi også håpe varmen har kommet for å bli! Med lyset kommer trangen til å fjerne ull og jordfarger for å bringe det lyse, livlige på banen. Trendfargene på interiøret skifter fra år til år og sesong til sesong. For meg er vårens farge, uten tvil, den litt sarte, mintgrønne fargen. Den snakker til meg overalt; om det er i garnbutikken, på caféen eller på loppemarkedet. De siste ukene har jeg gått til anskaffelse av flere små mintgrønne skatter som skal lyse opp en sommerklar leilighet. Håper bildene vil gi deg inspirasjon til å sette farge på ditt hjem:)




 







16 kommentarer:

  1. Hei Marielle!
    velkommen til bloggverden!
    jeg ser du har en vakker blogg og du vil kose deg her,
    det er jeg sikker på! Du vil snart få gode faste lesere
    som du blir litt glad i;-)
    jeg også elsker mintgrønn akkurat nå.
    klem fra Tone
    jeg legger deg til bloggrollen min jeg!

    SvarSlett
  2. Sååååå herlig, min absolutte favoritt, men det vet du sikkert :)
    Har akkurat helt like eggeglass! Hvor har du kjøpt dine???


    Stor klem!
    Kos deg på fridagen :)

    SvarSlett
  3. Så koselig, Tone - og jeg følger deg!

    Stine: Ja, vi har vel litt samme smak du og jeg - bare at du har et helt hus og boltre deg på;) Jeg kjøpte mine på "Søstrene Grene", de har flere morsomme ting til kjøkkent i friske vårfarger. Hvor kjøpte du dine? Vi er i Sverige og har vært innom 7 loppis i dag - skal se det kommer et innlegg snart;)

    Mange klemmer:)

    SvarSlett
  4. Hjerte-bank herifra til månen!!
    Jeg forguder jo fargen mint/turkust...

    HERLIG :)

    ps: ser du svarer på kommentarer her inne, om du trykker deg inn på hver enkelt blogg er det lettere for oss å lese kommentarene dine ;)

    Stor klem fra Ida Susanne
    (sukkertøy for øyet)

    SvarSlett
  5. Jätte fin blogg du har startat! Inspirerande och spännande, glädjer mig till flera inlägg från dig och lägger mig därför till som följare=)
    Ha en stålande dag!

    Frida

    SvarSlett
  6. Så koselig at Stine anbefalte deg!Da måtte jeg rett inn å se på bloggen din :)
    Tror dette blir bra, jeg :)
    Fine bilder du tar!
    Skal bli spennende å følge deg :)

    Klem!
    -Amalie

    SvarSlett
  7. Hei frøken alvestöv ! Velkommen inn i bloggland ;)
    Leg ger deg til hos meg jeg...for ser at jeg gjerne vil følge med på for eksempel kisteprosjektet ditt. Og siden jeg er loppisgjenger og loppefrelst, så tipper jeg det dukker opp mye fint hos deg som jeg kan beundre litt ;)

    håper du får en finfin helg.

    SvarSlett
  8. Ååååååå gleder meg til å se hva du finner på loppis i Sverige denne gangen - og ikke minst hvordan dere får plass i bilen! ;-) hehe

    SvarSlett
  9. Hei du, og velkommen til bloggernes verden! :) Jeg havnet her via masse skryt hos Stine - og det skrytet var jammen velfortjent, for hit kommer jeg definitivt tilbake! :) Du er herved lagt til i bloggrollen min! NYDELIGE bilder!

    SvarSlett
  10. Inspirerende! Nydelige bilder!
    Fant bloggen din gjennom Stines. Veldig glad hun skrev om deg slik at jeg også fant bloggen din - her vil jeg lese og se mer :)

    SvarSlett
  11. Lekre farger på bloggen din!
    fant bloggen via Stine. Likte veldig godt heklebollen din, det må jeg prøve!
    Jeg kommer nok igjen her:)

    SvarSlett
  12. Det er en nydelig farge :-)
    jeg sitter å hekler en topp/kjole i den fargen akkurat nå :-)

    SvarSlett
  13. God morgen ;)

    Håper du får en strålende dag, og helg!!
    Her skinner sola :)

    ...sv : som det står i innlegget om mitt mint grønne skap er malingen blandet på slump,derfor ingen fargekode :/

    SvarSlett
  14. Hei:)
    Glad jeg ble tipset om deg..en nydelig blogg!!
    Legger meg til her.
    Ha en nydelig dag:)
    Klem!

    SvarSlett
  15. Når søte Stine anbefaler en blogg så må man undersøke nærmere ;) Jeg liker teboksen du har avbildet her, loppefunn eller anskaffet noe annet sted? Mint er så delikat og fint. Velkommen til bloggeland, håper du vil trives :) *♥*

    SvarSlett
  16. Hei igjen
    Takk for hyggelig kommentar! Headeren min er det Vibeke Høie som har laget. Er superfornøyd med den selv :)
    Klem Tonje

    SvarSlett