søndag 18. mars 2012

Lite Kalabalik til hverdag og fest!



Min flotte venninne Ingvild driver nettbutikken Aventura, etter min mening Norges mest smakfulle interiørbutikk! Her kan du bli den lykkelige eier av produkter fra By Nord, Tine K og flere til. I tillegg er nettbutikken den eneste i Norge som selger smykker fra svenske Lite Kalabalik.

For en uke siden tok jeg turen innom Aventuraeieren. Der fikk jeg stifte bekjentskap med Lite Kalalalik - smykkene, LIVE. - Det var kjærlighet ved første blikk! Jeg vil dele mitt første lille, kaotiske smykke med dere!


  

Smykket bærer navnet Lite Ibiza 
- og jeg sier meg enig i at smykket er en liten fest i seg selv. 
Kalabalik er opprinnelig et tyrkisk ord for folkeansamling som på svensk betyr forvirring, uorden eller rett og slett kaos. Tanken med "Lite Kalabalik" er å skape nettopp litt kaos i den stilrene, skandinaviske designtrenden. 








Jeg bare elsker detaljene!





Skap litt kaos i stilen i dag med Lite Kalibalik!





Du finner flere spennende farger og mer kalabalik-design hos Aventura.



2 kommentarer:

  1. Og det nye med bobler er også ganske så fjongt! Har sett et par til på Lite Kalabalik sine sider, må få Ingvild til å skaffe når jeg har kommet litt ovenpå økonomisk, he, he:)

    SvarSlett